Lördaag

Halloj! Förra inlägget blev ju publicerat typ två timmar för sent, vet inte alls varför men bloggade via iphonen så det kanske blev nåt fel. Har iaf proppat i mig massor med sötsaker idag, uääk. Men, det var ju skolavslutningen idag och allt så. Plus att jag har tränat så mkt dom här sista månaderna så jag tyckte att jag var värd det där, haha ^^ Men ska sluta vara så beroende av att alltid kolla vad jag stoppar i mig, klart att man inte behöver bli onyttig heller men man måste ju inte direkt va nåt hälsofreak :p
Fick annars en utmaning här också men orkar inte göra den idag, tar itu med den imr ist. Nu ska man iaf gå iväg och äta en gooood tacotallrik och sen iväg till Lissu, sover där också men ska försöka uppdatera hyfsat bra! ;) ByeBye♥

image description
Avslutningsoutfit (bättre bilder kmr sen)


!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0