My night

Tjenare! Har just ätit nu med "vår gäst" haha ;) Men alltså, var riktigt roligt att se henne! Har inte sett henne på ett år typ! Väntar bara på att resten av gänget ska komma nu då! :)
Har iaf nästan allt packat tills imr nu, bara lite små-grejjs kvar som kan packas ner först imr.
Ikväll vet jag nu inte om jag ska göra så mkt, tänkte träna lite och ta en låång dusch ;)
Sen blir det väl bara film resten av kvällen.. tror att jag måste gå och lägga mig ganska tidigt om jag ska hinna med allt som ska va gjort före jag åker.. ska ju åka ganska tidigt så :)
Ska iaf gå in tbx till folket jag nu.. :) Puss!


Arkivbild


Kommentarer
Postat av: Simone

Je e täide från Amerika?

2012-06-17 @ 20:10:46
Postat av: Madde

Yep :))

2012-06-18 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0