Hemma

Halloj! Har haft det riktigt, RIKTIGT! roligt hos Simone :)
På måndan for jag ju dit, så gjorde vi lite allt möjligt och for till stranden och va ut och cykla och nåt sånt. Sen på tisdan så for vi till Powerpark runt 10-tiden och var där till kl 5. Fick nog en jättebra dag där fast det var lite dåligt väder och regnade :)
Sen då vi kom hem kl halv 7 typ så for vi ut på en liten cykeltur. Sen kolla vi film och fixade naglarna resten av kvällen :)
SEN då vi vaknade idag så ringde min mamma och sa att mina kusiner var påväg efter mig... så bleev lite brottom. Hade annars tänkt va hela dagen idag också men det blev inte så då :/ Vi tar ijenn a niesta gang :)♥
Sen då jag kom hem då så for jag ut och äta med kusinerna och hela det gänget :)
Och efter det for jag ut på en ganska lång cykeltur till alla möjliga ställen..
Nåja, har iaf haft det super hos min älskade S♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0