Sverige !!

Tjenare! Tänk hur dålig jag har varit på att blogga.. men nu får det verkligen räcka med det!
Har som knappt orka sitta vid nån dator, fast det har varit jättedåligt väder har jag ändå inte orkat.
Och ja, det har somsagt varit ganska sugit väder.. regnat&åskat.. ser inte ut som att det ska bli så mkt bättre heller..
Hoppas iaf att det är bättre väder i Sverige, ska nämligen åka dit imr :D
Men det blir först på kvälls-sidan vi åker så hinner nog blogga före, annars ska jag väl fixa några tidsinställda inlägg :) Kameran hänger med så förhoppningsvis blir det många bilder!
Nu ska jag iaf gå och träna och sen börja packa som jag inte hunnit med! Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0